Thursday, January 26, 2012

ORDER BY PN ASMAH

Assalamualaikum semua....
Hari ni saya ketandusan idea..dan jari jemari pun kaku nak menaip.....taip panjang2 pastu delete...last2 ni jer lah hasilnya.... 

Ni adalah apam polkadot yang telah di order oleh Pn Asmah untuk majlis kahwin saudaranya di Negeri Sembilan.... Pn Asmah request corak ladybird..... memandangkan masa yang mencemburui dan nak siapkan order2 yang lain...maka cuma sempat buat dalam 50 sahaja yang ladybird..yang lain tu adalah corak2 biasa....

Ni feedback Pn Asmah " sedaplah apam polkadot ko Nor, mak mentua saya suka sangat makan... mak saya kata macam manalah budak ni buat comel2..".budak ker aku.", ahaksssss.... . Apo-apo jerlah makcik.... asalkan makcik puas hati dan suka air tangan saya tuh. 

InsyaAllah akan saya kekalkan kegebuan dan kehaluasan apam polkadot Til Lick Fingers.
 


300 pcs apam polkadot

0 comments:

Post a Comment

 
Designed by Whitey Mommy Design