Thursday, May 5, 2011

Tempahan dari Kak Shima


Choc Moist Cup Cake

  
Choc Moist yang sudah siap, tinggal nak hantar jer ker rumah kak Asmah (Jabatan Kastam) untuk majlis pertunangan anak perempuan nya.  Kak Asmah order 70 cup cake moist n 100 pcs fruit tarlet.
Ni feedback dari kak Asmah." semua kawan2 kata kek u sedap....tartlet pun best..kek you pun habis.... fikirkan untuk majlis bulan November nanti pulak.... ..

Bila dapat sms dari kak Shima...lega rasa nya...n rasa syukur...kak shima bagi peluang pada saya untuk majlis perkahwinan anaknya plak nanti ..InsyaAllah

 Choc Moist Mewah dengan parutan dark coklat n white coklat.... Siapa yang berminta untuk tempahan sebarang majlis...sila hubungi TLF.... harga boleh dirunding kalau bulk order.
 Very Simple Deco.... ramai yang kata sweet.. heheheheh..bukan saya yang kata ya..... customer n   kengkawan yang tengok bg komen...
 Fruit Tarlets ..dengan pastry yang rangup........ mewah dengan buah-buahan.... kali ni fruits adalah pilihan kak shima...alhamdulillah..semua jenis buah yang kak Shima nak...ada n available.... rezeki kak  Shima lerrrr...sebab kekadang susan no nak cari buah strawberi ni.

 Jamu mata


Jamu mata

0 comments:

Post a Comment

 
Designed by Whitey Mommy Design